Bendrosios taisyklės

Šios pirkimo sąlygos kartu su šiame reglamente nurodytais dokumentais yra skirtos teikti informaciją apie MB "KMB Baltic" (toliau – Pardavėjas), taip pat www.sportier.lt internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių pirkimo – pardavimo taisykles ("Sąlygos") asmenims, perkantiems prekes ("Prekes") internetinėje parduotuvėje www.sportier.lt adresu.

Šios Sąlygos taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl prekių pardavimo (toliau – Sutartis). Prieš užsakydami prekes internetinėje parduotuvėje, atidžiai perskaitykite šias Sąlygas ir įsitikinkite, kad jas teisingai suprantate. Atkreipkite dėmesį, kad prieš pildydamas užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis ir Privatumo politika, tačiau atsisakydamas tai padaryti, užsakymo pildymas ir Prekių užsakymas yra neįmanomas.

Mes taip pat informuojame, kad šios Sąlygos gali būti keičiamos Sąlygų 6 dalyje nustatyta tvarka. Kiekvieną kartą užsakant prekes, rekomenduojame peržiūrėti Taisykles, kad Pirkėjas būtų patenkintas, jog jis visiškai supranta sąlygas, kuriomis užsakymas bus pateiktas konkrečiu atveju.

Šios Sąlygos ir visos sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudaromos ir sudaromos tik latvių kalba.

Informacija apie pardavėją

Šios Sąlygos taikomos perkant prekes www.sportier.lt adresu ("internetinė parduotuvė"). Pardavėjas yra MB "KMB Baltic" – Lietuvos įmonė, kuri yra tinkamai registruota ir veikia Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas: 306653947, juridinio asmens adresas: J. Basanavičiaus g. 16-75, 03224, Vilnius. Pardavėjo PVM kodas: LT100016583318.

Prekė

Internetinėje parduotuvėje pateikiami prekių vaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas daro viską, kad Prekių spalvos atsispindėtų kuo tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo jų įvaizdžio. Prekių pakuotė gali skirtis nuo tos, kuri rodoma internetinėje parduotuvėje pateiktuose vaizduose.

Jei nenurodyta kitaip, visos internetinėje parduotuvėje siūlomos prekės yra prieinamos. Tuo atveju, kai dėl Taisyklių 5.10 ir 9.5 punktuose nurodytų aplinkybių užsakytų Prekių parduoti neįmanoma, Pirkėjas apie tai nedelsiant informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis ryšio priemonėmis (telefonu ar SMS žinute) ir tokių Prekių užsakymas anuliuojamas.

Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalų ir (arba) maksimalų konkrečios prekės užsakymo kiekį vienu užsakymu.

Asmens duomenų tvarkymas

Pardavėjas tvarko Pirkėjo asmens duomenis vadovaudamasis Privatumo politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje yra nurodytos svarbios Sąlygų nuostatos, rekomenduojame Pirkėjui jas atidžiai perskaityti ir įsitikinti, kad visos Privatumo politikos nuostatos yra jam suprantamos ir priimtinos.

Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas

Pardavėjo nurodyta užsakymo tvarka suteikia Pirkėjui galimybę patikrinti ir ištaisyti klaidas prieš pateikiant galutinį užsakymą. Rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai perskaitytų ir patikrintų pateiktą užsakymą kiekviename užsakymo pateikimo etape.

Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje sukūrė Prekių krepšelį, nurodė Pirkėjo vardą, pavardę (lotyniškomis raidėmis) ir pristatymo adresą, tikslų pašto kodą, pasirinko apmokėjimo būdą ir perskaitė šias Sąlygas, paspaudžia raktą "Užsakyti" ir sumoka už užsakymą arba pasirenka apmokėjimo už banko pavedimą būdą. Nemokant už užsakymą, sutartis laikoma neatskleista. Pardavėjas turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytu telefono numeriu ar elektroninio pašto adresu, sudarytos sutarties pagrindu arba išspręsdamas bet kokius neaiškumus, susijusius su sutarties vykdymu.

Pirkėjui pateikus užsakymą ir už jį sumokėjus arba pasirinkus išmanųjį banko pavedimo apmokėjimą – jam siunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Rengdamas užsakymą, Pardavėjas siunčia Pirkėjui elektroninį laišką ir/ar SMS žinutę, informuojančią, kad Prekės Pirkėjui buvo išsiųstos. Kiekviena sutartis (užsakymas), sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir saugoma internetinės parduotuvės duomenų bazėje.

Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad nurodytu elektroninio pašto adresu būtų siunčiama elektroninė PVM sąskaita faktūra su pirkimo informacija. Sąskaita faktūra išsiunčiama el. paštu darbo dienomis ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo to momento, kai Pirkėjas gauna Prekes. PVM sąskaita faktūra išrašoma nuo Prekių gavimo/perdavimo dienos.

Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi galimybės parduoti Prekių, pavyzdžiui, dėl to, kad Prekių nėra gamintojo sandėlyje, dėl to, kad Prekės nebeparduodami, arba dėl klaidos, susijusios su internetinėje parduotuvėje nurodyta kaina, Pardavėjas apie tai informuoja Pirkėją el. paštu ar kitomis priemonėmis (telefonu ar SMS žinute) ir užsakymas bus atšauktas. Jei Pirkėjas jau sumokėjo už Prekes, Pardavėjas grąžins sumokėtas sumas per 7 (septynias) kalendorines dienas.

Teisė keisti taisykles

Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Sąlygas. Kiekvieną kartą, kai užsakote Prekes, siekiant sudaryti Sutartį tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, Taisyklių formuluotė galios nuo Sutarties sudarymo dienos.

Prekių grąžinimas ir vienašališkas sutarties atsisakymas vartotojui, besinaudojančiam teise atsisakyti sutarties

Pirkėjas, kuris yra vartotojas (fizinis asmuo), turi teisę pasinaudoti teise atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties ir grąžinti gautas Prekes per 14 dienų. Šios sąlygos reiškia, kad, persigalvojęs ar nusprendęs atsisakyti Prekių dėl kitų priežasčių per nurodytą terminą, Pirkėjas turi teisę pranešti Pardavėjui apie savo prašymą grąžinti prekes Pardavėjui ir gauti sumokėtus pinigus. Prekių grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

Pirkėjas (vartotojas) negali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties Ministrų kabineto reglamento Nr. 255 "Nuotolinių sutarčių taisyklės" 22 straipsnyje nustatytais atvejais, įskaitant, bet neapsiribojant, jeigu:

  1. Prekė gaminama pagal Pirkėjo nurodymus arba Prekė yra aiškiai suasmeninta (pritaikyta asmeniniams Pirkėjo poreikiams);
  2. Produktas yra greitai gendantis arba netrukus nustos galioti;
  3. Pirkėjas atidarė Prekės pakuotę, kuri dėl sveikatos ir higienos priežasčių negali būti grąžinta;
  4. Produktas dėl savo savybių neatšaukiamai sumaišomas su kitais dalykais po pristatymo.

Pirkėjo teisė vienašališkai atsisakyti Sutarties per 14 dienų, grąžinti Prekes Pardavėjui ir gauti pinigus pasinaudojant teise atsisakyti sutarties, taikoma tik vartotojams (fiziniams asmenims) ir atsiranda nuo Sutarties sudarymo dienos. Kai kuriais Pardavėjo nurodytais atvejais kokybiškos Prekės taip pat gali būti grąžinamos ilgesniu laikotarpiu. 14 dienų terminas skaičiuojamas taip:

  1. Sutarties atveju – nuo tos dienos, kai Pirkėjas ar trečiasis asmuo, išskyrus Vežėją (kurjerį) ir Nurodytas Pirkėjo, gavo Prekes;
  2. jei Pirkėjas užsakė kelias Prekes vienu užsakymu, kurios pristatomos atskirai – nuo tos dienos, kai Pirkėjas ar kitas asmuo, išskyrus vežėją, gavo paskutines Prekes;
  3. jei prekės, sudarytos iš kelių partijų ar dalių, yra pristatomos – nuo tos dienos, kai Pirkėjas ar kitas asmuo, išskyrus vežėją ir nurodytas Pirkėjo, gavo paskutinę Prekių partiją ar jos dalį;
  4. sutartims dėl reguliaraus prekių pristatymo – nuo tos dienos, kai Pirkėjas ar kitas asmuo, išskyrus vežėją, ir Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo gavo pirmąsias prekes.

Pirkėjas, norintis grąžinti Prekes ir atsisakyti Sutarties, privalo atsiųsti Pardavėjui užpildytą prašymą laisva forma, kurioje būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties. Pardavėjas, gavęs Pirkėjo pranešimą, nedelsdamas išsiunčia pranešimo gavimo patvirtinimą.

Prekės keičiamos ir(ar) grąžinamos į klientų aptarnavimo centrus, atsižvelgiant į skyriuje "Teisė atsisakyti sutarties ir garantija" numatytas išimtis. Pirkėjas privalo nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo Pardavėjui dienos apie savo sprendimo grąžinti Prekes (arba atsisakyti Sutarties) pateikimo dienos, grąžinti ar perduoti Prekes Pardavėjui arba Pardavėjo įgaliotam asmeniui priimti Prekes. Šio termino laikomasi, jei Pirkėjas išsiunčia Prekes nepasibaigus 14 (keturiolikos) dienų terminui. Teise grąžinti Prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jei nebuvo praleistas Prekių grąžinimo terminas ir jei galima grąžinti Prekes į pradinę būseną ir jas parduoti už visą ar mažesnę kainą.

Visi už Prekes sumokėti pinigai grąžinami Prekes grąžinusiam Pirkėjui, išskyrus pristatymo išlaidas. Pardavėjas, gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę, grąžina pinigus už Prekes ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų. Pirkėjas atsako už Prekių vertės sumažėjimą dėl tokių veiksmų, kurie nėra būtini Prekių tipui, savybėms ir veikimui nustatyti , t. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžintiną sumą proporcingai šiam Prekių vertės sumažėjimui. Grąžinama prekė turi būti nepažeista, nepažeista prekės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudojama. Visos grąžinamos Prekės turi turėti originalias etiketes, apsauginius maišelius ir tuos pačius priedus, kokie buvo parduoti. Grąžinamos Prekės turi būti originalioje pakuotėje (su instrukcijomis ir garantine kortele, jei jos buvo pristatytos kartu su Prekėmis) tos pačios sudėties, kaip ir Pirkėjas jas įsigijęs. Dovanos, gautos už prekes, taip pat turi būti grąžinamos kartu.

Jei Pirkėjas grąžina Prekes dėl netinkamos jų kokybės, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už netinkamas prekes sumokėtą kainą ir atlyginti prekių pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jei kitoms to paties užsakymo Prekėms, įsigytoms atskirai, būtų taikomas mažesnis tarifas nei tarifas, taikomas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis, ir tik tiek, kiek jis yra lygus nurodytam tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas Prekių grąžinimo būdas, kuris skiriasi nuo Pardavėjo pasiūlyto, dėl kurio atsirado neproporcingų ir didesnių išlaidų, Pardavėjas neprivalo padengti tokių grąžinimo išlaidų.

Pardavėjas įprasta tvarka perveda grąžintinas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke.

Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjo sumokėtų sumų tol, kol Prekės nėra grąžinamos Pardavėjui ir nėra patikrintos.

Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties prieš perleisdamas Prekių nuosavybę Pirkėjui, t. y. kol Pirkėjas gaus Prekes. Tuo atveju, jei Prekės pirkėjui buvo pristatytos po sutarties atsisakymo:

  1. Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;
  2. išskyrus atvejus, susijusius su netinkama Preke, Pirkėjas bus atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;
  3. Pirkėjas privalo tinkamai pasirūpinti Prekių išsaugojimu iki jų grąžinimo Pardavėjui.

Visais atvejais Pirkėjas turi teises, kylančias dėl netinkamo Prekių pardavimo, numatyto Lietuvos Respublikos teisės aktuose. Šiose Sąlygų sąlygose išdėstytos grąžinimo sąlygos neturi įtakos šių teisių egzistavimui.

Pristatymas

Pirkėjui pasirinkus pristatymą į namus, Prekes pristato transporto įmonė Pirkėjo sąskaita. Tam tikrais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.

Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkdamas prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio ir kainos.  Iškrovimo ir gabenimo paslaugos turi būti užsakomos atskirai prieš sumokant už Prekes. Prekių iškrovimo ir pristatymo paslaugą apmoka Pirkėjas. Atskirai Pardavėjo nurodytais atvejais Prekių iškrovimo ir pristatymo paslaugas apmoka Pardavėjas.
Pirkėjo užsakymas įvykdomas iki pranešime apie pristatymą nurodytos planuojamos pristatymo datos, išskyrus atvejus, kai pardavėjas nekontroliuoja įvykių.

Paprastai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per nurodytus terminus. Apie numatomą Prekių pristatymo terminą Pirkėjas visada informuojamas el. paštu. Užsakant daugiau nei vieną Produktą, jie gali būti pristatomi skirtingu laiku, nes jie gabenami iš skirtingų sandėlių.

Prekių nuosavybė Pirkėjui perduodama nuo to momento, kai kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui. Prekių atsitiktinio sunaikinimo ar sugadinimo rizika pereina Pirkėjui, kai Pirkėjas ar kitas asmuo, išskyrus Pirkėjo nurodytą vežėją (kurjerį), gavo Prekes.

Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo turi teisę nepriimti siuntos. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo nurodytu trečiuoju asmeniu užpildo specialų siuntos patikrinimo aktą, kurį pateikia kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas, kuriame nurodomi nustatyti pažeidimai.

Pirkėjui ar trečiajam asmeniui, kurį Pirkėjas nurodė priimdamas siuntą ir prisiregistruodamas prie kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateikto duomenų saugojimo įrenginio, arba ant popierinio pristatymo įrodymo be pastabų, daroma prielaida, kad Prekės buvo pristatytos nepažeistos siuntos pakuotėje, duomenų saugojimo įrenginyje ar popieriniame pristatymo liudijime nurodytos papildomos paslaugos buvo tinkamai suteiktos, jeigu nenurodyta kitaip.

Pristatant ir perduodant Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, daroma prielaida, kad Prekės pirkėjui buvo perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priėmė Pirkėjas, ar bet kuris trečiasis asmuo, priėmęs Prekes nurodytu adresu. Jei Prekės nepristatomos suplanuotą Prekių pristatymo dieną, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuojamos Prekių pristatymo dienos, apie tai informuoti Pardavėją. Jei Prekes priima ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo pateikti Prekes priimančio asmens duomenis, užpildydamas užsakymo pristatymo informaciją. Priimant prekes, turi būti pateiktas galiojantis asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas, kad pirkėjas būtų tinkamai identifikuotas. Jei Pirkėjas pats negali priimti Prekių, tačiau Prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

Pirkėjas privalo patikrinti prekių pakuotes, kiekį, kokybę, asortimentą, aksesuarus ir surinkimą per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo momento. Jei Pirkėjas per nustatytą terminą neįvykdo šios pareigos ir nepateikia Pardavėjui pretenzijos, laikoma, kad Prekių pakuotė yra tinkamos būklės, tačiau kiekis, kokybė, asortimentas, aksesuarai ir surinkimas atitinka Sutarties sąlygas.

Prekių kaina ir pristatymo išlaidos

Prekių kainos bus tokios, kokios nurodytos internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas deda visas pagrįstas pastangas, kad užtikrintų, jog Prekių kainos Pirkėjo pateikimo metu yra teisingos. Prekių kainos gali keistis, tačiau tokie pokyčiai neturės įtakos jau sudarytiems susitarimams.

Nurodomos prekių kainos, įskaitant PVM (jei jis taikomas) tiek, kiek jis taikomas tam tikru metu Lietuvos Respublikoje.

Į prekių kainas neįskaičiuotos prekių paruošimo, pristatymo ir pristatymo išlaidos. Pristatymo išlaidų kainodara, nurodyta internetinėje parduotuvėje, gali keistis.

Atsižvelgiant į tai, kad Pardavėjo internetinė parduotuvė siūlo labai platų Prekių asortimentą, nepaisant visų pagrįstų Pardavėjo pastangų, negalima atmesti galimybės, kad Prekių kaina gali būti neteisingai nurodyta dėl nuo Pardavėjo nepriklausančios techninės klaidos. Pardavėjui nustačius, kad Prekių kaina nurodyta neteisingai, Pardavėjas apie tai informuoja Pirkėją el. paštu ar kitomis ryšio priemonėmis (telefonu ar SMS žinute) ir atšaukia užsakymą. Pirkėjas, norėdamas įsigyti tą pačią Prekę už naują teisingai nurodytą kainą, privalo ją užsisakyti iš naujo.

Mokėjimas

Pirkėjas už Prekes gali atsiskaityti tiesioginiu banko mokėjimu, mokėjimo kortele arba banko pavedimu.

Juridiniams asmenims užsakymo informacijoje rekomenduojama nurodyti įmonės registracijos numerį, kad būtų galima greičiau identifikuoti mokėjimą. Tokiu būdu užsakymas bus patvirtintas greičiau sistemoje ir jo vykdymas prasidės greičiau.

Išsami informacija, susijusi su mokėjimu, pateikiama skyriuje "Mokėjimas".

Pirkėjo įsipareigojimai

Pirkėjas įsipareigoja pirkimo forma pateikti tik teisingą ir išsamią informaciją. Pasikeitus registracijos formoje nurodytai informacijai, Pirkėjas privalo nedelsdamas ją atnaujinti. Pirkėjas įsipareigoja naudotis internetine parduotuve sąžiningai ir teisingai, nepakenkdamas jos darbui ar stabiliam veikimui. Jei Pirkėjas nesilaiko šios pareigos, Pardavėjas turi teisę apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve be išankstinio įspėjimo ir Pardavėjas neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius. 

Pirkėjas privalo sumokėti už užsakytas Prekes ir priimti jas šiame Reglamente nustatyta tvarka.

Nepaisant kitose Sąlygų nuostatose numatytų įsipareigojimų, Pirkėjas įsipareigoja apžiūrėti Prekes prieš pradedant naudoti Prekes (taip pat ir prieš jas sudėdamas, surenkant ir pan.) ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra pirkėjo užsakyta prekė.

Pirkėjas privalo laikytis kitų šiame Reglamente ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų reikalavimų.

Gamintojo garantija

Kai kurioms Pardavėjo parduodamoms prekėms taikoma gamintojo garantija. Informacija apie garantiją ir taikomas sąlygas nurodoma gamintojo garantijoje, pateiktoje Prekėms. Gamintojo garantija papildo Pirkėjo teises, susijusias su nekokybiškomis Prekėmis.

Pardavėjo įsipareigojimai

Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, užtikrindamas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis, taip pat gerbti Pirkėjo privatumą, tvarkyti Pirkėjo asmens duomenis tik ES direktyvuose, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatyta tvarka. 
Pardavėjas įsipareigoja laikytis visų šiose Sąlygose nurodytų reikalavimų.

Produkto kokybė

Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (teisinė kokybės garantija). Pardavėjas suteikia kokybės garantiją, galiojančią skirtingų rūšių Prekėms tam tikrą laiką, kurio konkretus terminas ir kitos sąlygos yra nurodytos kartu su Prekėmis pateiktuose dokumentuose.

Prekių trūkumai šalinami, taip pat reikalavimų neatitinkančios Prekės keičiamos ar grąžinamos šiose Sąlygose nustatyta tvarka ir atsižvelgiant į galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl prastos kokybės ar neišsamių surinkimo prekių, tai gali padaryti el. paštu [email protected]t.

Pateikdamas skundą Pirkėjas privalo nurodyti Prekių pirkimo užsakymo numerį, Prekių defektą, pažeidimo požymius ar trūkstamą detalę, pateikti kitus įrodymus, pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, nekokybiškos vietos nuotrauką (jei tai mechaniniai pažeidimai ir galima ją nufotografuoti), Prekių pakuotės nuotrauką.c.

Pateikdamas skundą Pirkėjas privalo nurodyti vieną iš būdų, kuriais Pirkėjas nori, kad pretenzija būtų išspręsta:

  1. Pardavėjas neatlygintinai pašalina Prekių neatitikimą per protingą terminą – trūkumus, jei trūkumus galima ištaisyti;
  2. atitinkamai sumažinti pirkimo kainą;
  3. pakeisti Produktą analogišku tinkamos kokybės produktu, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba atsirado dėl pirkėjo kaltės;
  4. anuliuoti Sutartį ir grąžinti Pirkėjui už Prekes sumokėtą pinigų sumą, jei netinkamos kokybės Prekių pardavimas yra reikšmingas užsakymo pažeidimas.

Peržiūrint pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų.

Atsakomybė

Pirkėjas yra atsakingas už veiksmus, atliktus per internetinę parduotuvę, įskaitant, bet neapsiribojant, pirkimo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už registracijos formoje pateiktų duomenų klaidų ar netikslumo pasekmes.

Užpildydamas pirkimo formą internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir (ar) jų perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu internetinėje parduotuvėje teikiamomis paslaugomis naudojasi tretieji asmenys, prisijungę prie internetinės parduotuvės naudodamiesi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas laiko tokį asmenį kaip Pirkėjas, o Pirkėjas atsako už visus tokio trečiojo asmens veiksmus, atliktus internetinėje parduotuvėje.

Pardavėjas, jei tai neprieštarauja galimiems įstatymams, atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai žala atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, šia Privatumo politika ir kitais Sąlygose nurodytais dokumentais, nors tokia galimybė jam buvo numatyta.

Pirkėjas privalo užtikrinti saugų duomenų saugojimą ir jų neatskleisti, taip pat užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenis naudotų tik pats Pirkėjas, taip pat neperduoti ar kitaip nesukurti galimybės kitiems asmenims susipažinti ar naudoti tokius duomenis. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenis galėjo žinoti kitas asmuo, apie tai Pardavėjui turi būti nedelsiant pranešta, taip pat Pardavėjas turi būti nedelsiant informuotas apie duomenų saugumo pažeidimą ar prisijungimo prie internetinės parduotuvės atskleidimą. Visi veiksmai, atlikti naudojant Pirkėjo pripažinimo kodą, laikomi atliktais Pirkėjo, o Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.

Šalys atsako už sutarties, sudarytos per internetinę parduotuvę Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, pažeidimą.

Tuo atveju, jei Pardavėjas pažeidžia šių Sąlygų sąlygas, jis atsako už Pirkėjo patirtą žalą ar žalą kaip numatomas šių Sąlygų pažeidimo pasekmes. Žala ar nuostoliai laikomi numatomais, jei jie yra aiški Pardavėjo pažeidimo pasekmė arba jei apie tokią žalą ar praradimą Pardavėjas ir Pirkėjas žinojo sutarties sudarymo metu.

Pardavėjas neatsako už informaciją, pateiktą kitų įmonių interneto svetainėse, net jei Pirkėjai patenka į šias svetaines naudodamiesi Pardavėjo internetinėje parduotuvėje pateikta nuoroda.

Įvykiai, kurių pardavėjas negali kontroliuoti

Pardavėjas neatsako už Sutarties nevykdymą ar vėlavimą vykdyti sutartį ar bet kokius įsipareigojimus pagal Sutartį, jei toks nevykdymas ar vėlavimas įvyko dėl įvykių, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti, o tai reiškia bet kokius veiksmus ar įvykius, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti.

Įvykus nuo Pardavėjo nepriklausančiam įvykiui, kuris turi įtakos tinkamam Pardavėjo įsipareigojimų pagal Sutartį vykdymui, Pardavėjas nedelsdamas apie tai informuos Pirkėją, o iš Sutarties kylančių Pardavėjo įsipareigojimų vykdymas bus sustabdytas, o įsipareigojimų įvykdymo terminas bus pratęstas laikotarpiui, lygiam nuo Pardavėjo valios nepriklausančio įvykio trukmei. Jei nuo Pardavėjo valios nepriklausantys įvykiai turi įtakos prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas susitaria dėl naujos prekių pristatymo datos po to, kai baigiasi pardavėjo nekontroliuojamas įvykis.

Informacijos siuntimas

Taisyklėse vartojamas terminas "raštu" taip pat apima elektroninius laiškus. Pirkėjas siunčia Pardavėjui elektroninį laišką [email protected] adresu kad galėtų su Pardavėju susisiekti raštu arba, jei Taisyklėse numatyta Pirkėjo pareiga raštu susisiekti suPardavėju. Apie pranešimo gavimą Pardavėjas raštu informuos Pirkėją.

Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo pirkimo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.

Kitos nuostatos

Bet kuriai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarytai Sutarčiai taikomos šios Sąlygos kartu su Sąlygose aiškiai nurodytais dokumentais. Bet koks nukrypimas nuo šių Sąlygų galioja tik tuo atveju, jei jos yra surašytos rašytiniu dokumentu.

Pirkėjas, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus, turi tam tikras teises, susijusias su netinkamos kokybės prekėmis. Jokia šių sąlygų nuostata neturėtų būti aiškinama kaip ribojanti ar ribojanti naudojimąsi tokiomis teisėmis.

Jei kuri nors iš šių Sąlygų teismo yra pripažinta neteisėta, negaliojančia ar netaikytina, kitos šių Sąlygų nuostatos lieka galioti ir taikomos visiškai. Bet kuri šių Sąlygų nuostata, kuri buvo paskelbta neteisėta, negaliojančia ar netaikytina tik iš dalies ar tam tikru mastu, galios tiek, kiek nebuvo nustatyta, kad ji yra neteisėta, negaliojanti ar netaikytina.

Šioms Sąlygoms ir šalių santykiams pagal šias Sąlygas taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai (įskaitant Sutarties sudarymo, galiojimo, taikymo ir nutraukimo klausimus) ir paaiškinami remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

Bet koks ginčas, nesutarimai ar pretenzijos, kylantys iš šių Sąlygų arba susiję su šiomis Sąlygomis, jų pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai išsprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatyta tvarka.

Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo internetinėje parduotuvėje įsigytų Prekių Pirkėjas gali pateikti [email protected] elektroninio pašto adresu .